Biografie prelegentów
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki
Psycholog społeczny, jeden z najwybitniejszych w Polsce
specjalistów w zakresie komunikacji |
|
Tomasz KammelDziennikarz, producent, scenarzysta i trener. Znany z programów telewizyjnych, np. Pytanie na Śniadanie. Prowadzi popularny kanał na YouTube – Kammel Czanel, gdzie dzieli się tajnikami skutecznych wystąpień oraz komunikacji – nie tylko publicznej. Specjalizuje się także w prowadzeniu festiwali, widowisk i koncertów dla szerokiej publiczności. Swoje ogromne doświadczenie w tym zakresie wykorzystuje, prowadząc szkolenia sztuki wystąpień publicznych, międzyludzkiej komunikacji i wystąpień w mediach. Jest także autorem książek o tej tematyce: „Jak występować publicznie… nie tylko w telewizji” oraz – wspólnie z Piotrem Kraśko i Robertem Kroolem – „Dyskretny urok wystąpień publicznych”. Od 13 lat jest wykładowcą metodyki dziennikarstwa telewizyjnego oraz autoprezentacji i wystąpień publicznych w Instytucie Dziennikarstwa Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu. W swoich działaniach wspiera radą osoby publiczne, członków zarządów, dyrektorów i kluczowych menadżerów firm oraz instytucji. |
|
dr Marek Skała
Trener warsztatowy, coach, mówca inspiracyjny, ale także
autor książek i dziennikarz. Napisał kilkaset tekstów z
zakresu biznesu (m.in. dla czasopism: Polityka, Newsweek,
Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu) oraz dwa
książkowe bestsellery „Psychologia Zmiany – rzecz dla
wściekniętych” i „Manipulacja Odczarowana”. Jest
współzałożycielem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców,
posiada członkostwo w ICF oraz International Federation of
Journalists. |
|
prof. dr hab. Łukasz SułkowskiProf. dr hab. Łukasz Sułkowski jest profesorem zwyczajnym nauk ekonomicznych, posiada tytuł doktora habilitowanego nauk humanistycznych. Jest prezesem Public Consulting Group Polska. Jego zainteresowania badawcze obejmują organizację i zarządzanie, a w szczególności: krytyczny nurt zarządzania, epistemologię i metodologię nauk społecznych i humanistycznych, kulturę organizacyjną i zarządzanie międzykulturowe, jak również zarządzanie publiczne i zarządzanie przedsiębiorstw rodzinnych. Obecnie jest profesorem na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, w Clark University i kierownikiem Katedry Zarządzania Społecznej Akademii Nauk w Łodzi. Od stycznia 2017 roku zajmuje również stanowisko kierownika Katedry Zarządzania Instytucjami Szkolnictwa Wyższego w Instytucie Spraw Publicznych Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest członkiem Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej, a w 2016 roku został wybrany na stanowisko wiceprzewodniczącego PKA. Od roku 2008 jest redaktorem naczelnym kwartalnika „Journal of Intercultural Management”, a w latach 2004-2011 był redaktorem naczelnym kwartalnika „Organizacja i Zarządzanie”. Łukasz Sułkowski jest autorem około 400 publikacji (w tym indeksowanych z listy filadelfijskiej) i 10 książek ściśle związanych z przedmiotem swoich zainteresowań. Był kierownikiem, wykonawcą 11 grantów badawczych (w tym finansowanych z Komitetu Badań Naukowych oraz Narodowego Centrum Nauki). W latach 2015-2016 był kierownikiem projektu NCN „Kultura jakości w polskich uczelniach wyższych” a także w latach 2014-2015 głównym wykonawcom projektu NCN „Interakcje międzykulturowe w filiach zagranicznych korporacji wielonarodowych w ujęciu tradycyjnym i Pozytywnego Potencjału Organizacji”. Obecnie jest kierownikiem projektu DIALOG „Doskonalenie organizacyjne uczelni przyszłości (UNIFUT.PL)”. Łukasz Sułkowski jest członkiem w następujących międzynarodowych organizacjach i stowarzyszeniach: American Academy of Management (AAofM – USA), International Family Entreprises Research Assotiation (IFERA), Reseau Pays du Groupe de Vysegrad (PGV, Komitet Sterujący – Francja) oraz European Academy of Management (EURAM). Otrzymał liczne nagrody od Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Clark University w Worcester i Społecznej Akademii Nauk w Łodzi. |
|
Ewa SitkoNauczyciel dyplomowany z 30-letnim stażem zawodowym. Nagrodzona w 2008 roku Medalem Komisji Edukacji Narodowej za zasługi dla oświaty. Edukator programu „Nowa Szkoła”– CODN Grupa 1000/2. Metodyk przy WOM w Katowicach i Krakowie. Autor i realizator programów wychowawczych. Koordynator szkolnych działań wychowawczych. Autorka publikacji dotyczących komunikacji interpersonalnej oraz aktywizacji odbiorcy procesu edukacyjnego. |
|
Danuta SkrzypekEdukator, menadżer oświaty, wieloletni Dyrektor szkoły, specjalista organizacji procesu kształcenia i zarządzania jakością pracy szkoły, zdobywczyni licencji na prowadzenie grantów kuratoryjnych w zakresie: dokumentacji pracy szkoły, bezpieczeństwa Uczniów, planowania procesu dydaktyczno-wychowawczego w świetle nowej podstawy programowej, Nauczyciel biologii i chemii w szkołach różnych typów. Laureatka licznych nagród kuratoryjnych i samorządowych; za szczególne zasługi dla oświaty odznaczona medalem KEN. |
|
Teresa TymrakiewiczWykładowca i trener, a także filozof, certyfikowany coach, menadżer oświaty, nauczyciel dyplomowany, wieloletni nauczyciel akademicki, edukator MEN, specjalista w zakresie kształcenia kompetencji psychospołecznych i zarządzania zasobami ludzkimi. Ponad 30 lat szkoli nauczycieli, dyrektorów placówek oświatowych. Były nauczyciel, w-ce dyrektor szkoły, wizytator, doradca ds. wychowania. Autor i realizator licznych programów szkoleń z zakresu psychosocjologii i efektywnego nauczania. Autor i współautor publikacji z zakresu wychowania i dydaktyki. Uczestnik wielu ogólnopolskich programów edukacyjnych. Laureatka nagród: branżowych (ministra i kuratora oświaty) i samorządowych; za szczególne zasługi dla oświaty, odznaczona medalem KEN. |
|
Marcin KempkaWieloletni wykładowca i trener w Centrum Kształcenia Nauczycieli Librus, przed reformą podstawy programowej Rzeczoznawca Przedmiotowy ds. Pomocy Dydaktycznych w Ministerstwie Edukacji Narodowej z rekomendacji Politechniki Śląskiej. Autor wielu publikacji naukowych i popularnonaukowych dotyczących zagadnień bezpieczeństwa danych oraz edukacji. Specjalista z dziedziny sieci komputerowych, bezpieczeństwa danych osobowych i projektowania baz danych, pomysłodawca i współtwórca rozwiązania Librus Synergia™. W latach 2014-2015 członek Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Od wielu lat aktywny uczestnik zmian w polskim systemie edukacji, prelegent wielu konferencji. Od roku 2004 związany z firmą Librus, początkowo jako Dyrektor działu IT, Dyrektor Sprzedaży, następnie Dyrektor Generalny. Od 2011 roku Prezes Zarządu w firmie Librus, pełniący również funkcję CEO. Od 2015 roku związany również z Public Consulting Group – globalną firmą oferującą doradztwo, szkolenia i nowoczesne rozwiązania informatyczne dla sektora edukacji, zdrowia i opieki społecznej w takich rejonach jak m.in. USA, Kanada, Europa czy Australia. Od stycznia 2017 Prezes Zarządu w firmie PCG Edukacja wspomagającej instytucje edukacyjne w efektywnym zarządzaniu, realizacji celów statutowych oraz osiąganiu jak najlepszych wyników nauczania. Absolwent Wydziału Automatyki, Elektroniki i Informatyki (AEiI) Politechnik Śląskiej – specjalność: sieci i bazy danych. W latach 2004-2010 wykładowca w Zakładzie Oprogramowania AEiI. |
|
Małgorzata GrzywaczPsycholog, trener umiejętności psychospołecznych. Dyrektor Centrum Kształcenia Nauczycieli Librus. Współautorka projektu indywidualni.pl promującego nowoczesne nauczanie i efektywną naukę. Odpowiada również za wsparcie merytoryczne w zakresie rozwoju rozwiązań Librus. Autorka licznych publikacji nt. twórczości w Internecie. Propagatorka umiejętnego wykorzystywania nowoczesnych technologii w życiu szkoły. Prelegentka konferencji naukowych. Pomysłodawczyni założenia ogólnodostępnego portalu prawa oświatowego – Doradca Dyrektora. |
|
Wioletta SzymańskaMenadżer projektów związany z rynkiem edukacyjnym od ponad dziesięciu lat. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Humboldt Universität zu Berlin i Szkoły Głównej Handlowej. Przez wiele lat pracowała w branży wydawniczej, gdzie odpowiadała za rozwój oferty podręcznikowej do nauki języków obcych. Specjalizowała się w przedsięwzięciach promujących nauczanie i naukę języków obcych. Prowadziła szkolenia dla Nauczycieli. W 2014 roku dołączyła do firmy Librus, gdzie zajmuje się projektami edukacyjnymi. |
|
Robert GrygoZajmuje się doradztwem i wdrożeniami systemów informatycznych w placówkach edukacyjnych. Związany z firmą Librus od początku jej istnienia. Uczestniczył w licznych konferencjach informatycznych, prowadząc warsztaty dotyczące innowacyjnych rozwiązań skierowanych do oświaty. Obecnie pełni rolę Dyrektora Regionalnego na terenie północnej Polski. |
|
Jakub RzadkiewiczZ wykształcenia psycholog-trener. Doświadczenie zawodowe zdobywał, organizując eventy i szkolenia dla największych polskich firm. Od 2010 r. wspomaga edukację w zakresie nowoczesnych rozwiązań IT oraz niwelowania barier komunikacyjnych i technologicznych pomiędzy Nauczycielami a Uczniami. Prelegent na wielu konferencjach i autor publikacji w prasie branżowej. W życiu i w pracy bardzo ceni sobie kontakt z ludźmi, od których może czerpać wiedzę i energię. Prywatnie kibic sportowy i miłośnik nowoczesnych technologii. |
|
Krzysztof KolanowskiAbsolwent Wydziału Matematyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przez 17 lat Nauczyciel matematyki i informatyki w liceum ogólnokształcącym w Poznaniu. Związany z firmą Librus od 2007 roku. Obecnie Specjalista ds. Wdrożeń i Szkoleń IT Librus na terenie Wielkopolski. Dobra znajomość środowiska nauczycielskiego oraz wiedza z zakresu technologii informatycznych pozwala mu przeprowadzać skuteczne szkolenia i wdrożenia innowacyjnych rozwiązań dla szkół. W życiu prywatnym interesuje się historią i fotografią, lubi aktywnie spędzać wolny czas. |
|
Piotr WarunekAbsolwent Politechniki Szczecińskiej. Pierwsze kroki trenerskie stawiał jako Nauczyciel przedmiotów zawodowych. Od 2003 r. związany z firmą Librus. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Regionalnego na terenie północno-zachodniej Polski. Specjalista w zakresie innowacyjnych rozwiązań IT w szczególności dzienników elektronicznych i mechanizmów do organizacji pracy szkoły. Przeprowadził kilkaset wdrożeń e-Dziennika. Inicjator wielu rozwiązań wykorzystanych w systemie Librus. Prywatnie w wolnych chwilach lubi fotografować oraz rozwiązywać problemy placówek związane z układaniem planu lekcji. |
|
|
Jakub BuczekDoradca i szkoleniowiec. Doświadczenie zdobywał w polskich i zagranicznych firmach, wykładał na licznych konferencjach branżowych oraz szkolił w wielu placówkach edukacyjnych. Obecnie specjalista ds. wdrożeń nowoczesnych technologii w Librusie. Może pochwalić się dużą liczbą zadowolonych szkół, w których od podstaw wprowadzał dzienniki elektroniczne, platformy e-learningowe i inne nowoczesne systemy. Osobiście fan wszelkich rozwiązań informatycznych ułatwiających zarówno pracę, jak i życie codzienne. W wolnych chwilach fan sportów motorowych. |
Mariusz WypychKonsultant PCG Edukacja, ekspert specjalizujący się w tematyce funduszy Unii Europejskiej. Członek Podkomitetu Monitorującego Program Operacyjny Kapitał Ludzki w województwie łódzkim, ekspert wpisany na listę osób oceniających wnioski aplikacyjne w ramach RPO Województwa Łódzkiego 2014-2020 oraz RPO Województwa Wielkopolskiego 2014-2020. Od roku 2015 członek Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej w Województwie Łódzkim, wcześniej członek Zespołu opracowującego Wieloletni Plan Działań na rzecz rozwoju i upowszechnienia ekonomii społecznej w województwie łódzkim na lata 2013-2020. Przeprowadził ponad 100 szkoleń z zakresu przygotowywania wniosków aplikacyjnych i rozliczania przyznanych funduszy UE skierowanych do beneficjentów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wcześniej pracował dla Miasta Tuszyn, gdzie był odpowiedzialny za rozwój i wdrażanie strategii rozwoju miasta i projektów finansowanych przez UE. W latach 2004-2014 pracował dla Fundacji Studiów Europejskich – Instytut Europejski w Łodzi, gdzie przez 5 lat pełnił funkcję kierownika Regionalnego Ośrodka Europejskiego Funduszu Społecznego odpowiedzialnego za wspieranie beneficjentów funduszy unijnych w prawidłowej realizacji umów finansowanych ze środków UE. Wcześniej pełnił rolę koordynatora projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych oraz pełnił rolę trenera przedstawicieli administracji publicznej. W latach 2009-2014 trener kluczowy Regionalnego Ośrodka EFS w Łodzi i Piotrkowie Trybunalskim certyfikowany przez Krajowy Ośrodek EFS. |
|
Artur RudnickiKonsultant Microsoft dla Edukacji, Wicedyrektor w Zespole Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu. Nauczyciel przedmiotów informatycznych (systemy operacyjne, sieci komputerowe) w Zespole Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu, od 2003 roku zastępca dyrektora.Jest organizatorem cyklu ogólnopolskich konferencji dla dyrektorów szkół i nauczycieli na temat: „Nowoczesne technologie IT cyfrowej szkoły i administracji publicznej”. Od 2005 roku szkolny lider w programie Microsoft dla Edukacji, gdzie szkoła uzyskała tytuł Microsoft Showcase School (szkoła została włączona do grona najbardziej innowacyjnych szkół z całego świata). Zdobył tytuł Microsoft Innovative Expert Educator Fellow oraz Master Trainer.
Pełni rolę egzaminatora egzaminu maturalnego z informatyki
oraz egzaminu w zawodzie technik informatyk. Od czterech lat
jest powoływany jako przewodniczący zespołu egzaminatorów
przez OKE Warszawa do prac komisji, która sprawdza
praktyczny egzamin w zawodzie technik informatyk. Jest
autorem komentarzy do rozwiązań publikowanych przez
Centralną Komisję Egzaminacyjną |
|
Janusz S. WierzbickiKonsultant Microsoft dla Edukacji, Konsultant OEIiZK. Absolwent Politechniki Warszawskiej wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych. Od 1996 roku prowadzi zajęcia (nie tylko dla nauczycieli) m.in. na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Ośrodku Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie – publicznej placówce doskonalenia nauczycieli prowadzonej przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.
Konsultant Microsoft dla Edukacji. Trener w programach MIE
oraz w programie APD. Współorganizator Ogólnopolskich
Zjazdów dla Opiekunów Szkolnych Pracowni Internetowych w
Mrozach, obecnie Majowych Mrozów w Warszawie –
ogólnopolskiej konferencji dla nauczycieli zainteresowanych
stosowaniem TIK w edukacji. Prelegent i wykładowca na wielu
konferencjach i spotkaniach organizowanych w całej Polsce,
dotyczących wykorzystania nowych technologii Współautor wielu materiałów dydaktycznych i scenariuszy zajęć – m.in. dla Opiekunów Szkolnych Pracowni Internetowych, programu Mistrzowie Kodowania, elektronicznego podręcznika przygotowanego przez MEN – epodreczniki.pl (w części dotyczącej programowanie dla szkoły podstawowej i gimnazjum). Współtwórca i autor magazynu EduFakty – Uczę Nowocześnie, dwumiesięcznika o zastosowaniu nowych technologii w nauczaniu, w którym pełnił rolę zastępcy redaktora naczelnego do grudnia 2013. Członek Zespołu ds. Strategii przy Ministrze Edukacji Narodowej w latach 2014-1015 oraz stały gość Rady ds. Informatyzacji Edukacji, w ramach której brał m.in. udział w pracach nad nową podstawą programową nauczania informatyki. Za działalność na rzecz edukacji informatycznej otrzymał Medal Komisji Edukacji Narodowej (2007) oraz Brązowy Krzyż Zasługi (2011). Wyróżniony został również w 2017 roku przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych, jako jedna ze stu osób w Polsce, które w sposób szczególny, swoją aktywnością przyczyniły się do rozwoju umiejętności cyfrowych. |
|
Izabela JuszkiewiczPedagog, certyfikowany trener oraz coach ACC ICF. Absolwentka studiów podyplomowych z zarządzania oświatą oraz z doradztwa zawodowego. Autorka i realizatorka programów rozwojowych dedykowanych kadrze kierowniczej oświaty: Akademia Młodego Dyrektora, Sukces Aktywnego Dyrektora (SAD) – realizowanych przy ŚCDN w Kielcach. Trener na kursie Zarządzanie oświatą oraz na studiach podyplomowych Akademii Liderów Oświaty – Szkoły Uczącej Się. Specjalizuje się w obszarach związanych z organizacją i realizacją pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole oraz doradztwem zawodowym. Założycielka i koordynatorka Świętokrzyskiej Sieci Doradców Edukacyjno-Zawodowych. Absolwentka Szkoły Liderów Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolność w ramach projektu Świętokrzyski Program Rozwoju Liderów „Liderzy dla Młodzieży”. Autorka szkoleń z zakresu pomocy psychologiczno-pedagogicznej, doradztwa zawodowego, zarządzania zespołami nauczycielskimi w modelu coaching’owym oraz programów rozwojowych dedykowanych kadrze zarządzającej. Współpracowała jako trener przy projektach realizowanych przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej (ORE) – „Edukacja dla pracy” oraz Ośrodek Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych – „Szkolenia i doradztwo dla pracowników systemu wspomagania oraz wdrożenie kompleksowego wspomagania w zakresie kompetencji kluczowych”. Na co dzień pracuje z kadrą zarządzającą przedszkoli, szkół i placówek oświatowych jako konsultant w Świętokrzyskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach – w Pracowni Doskonalenia Kadry Kierowniczej, Doradztwa Metodycznego i Badań Oświatowych. Trener i autor szkoleń dla Ośrodka Rozwoju Kompetencji Edukacyjnych w Warszawie. Pasjonatka psychologii pozytywnej i rozwoju osobistego. |
|
Beata Piątek
Nauczyciel dyplomowany, z oświatą związana od 1999 roku,
pedagog, dyrektor. Autorka i współautorka szkoleń z zakresu
prawa oświatowego. Na co dzień współpracuje z kadrą
zarządzającą przedszkoli, szkół i placówek oświatowych, jako
konsultant w Świętokrzyskim Centrum Doskonalenia Nauczycieli
w Kielcach – w Pracowni Doskonalenia Kadry Kierowniczej,
Doradztwa Metodycznego i Badań Oświatowych. Prowadzi zajęcia
na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Zarządzania oświatą.
Autorka i realizatorka programu rozwojowego dedykowanego
Kadrze Kierowniczej Oświaty Sukces Aktywnego Dyrektora (SAD)
– realizowanego przy ŚCDN w Kielcach. Prowadzi szkolenia dla
kadry kierowniczej oświaty oraz nauczycieli. Wiodącym
tematem jej szkoleń jest prawo oświatowe. Laureatka nagród
kuratoryjnych i samorządowych. |
|
Dariusz Baran
Dyrektor Działu Ubezpieczeń Osobowych w Colonnade Insurance
S.A. |
|
Paulina Gromadzka
Dyrektor Zespołu Ubezpieczeń Grupowych. |
|
Piotr Samoliński
Kierownik działu Visual Solutions w Vestel Poland. Praca nad projektowaniem kompleksowych rozwiązań Audio Video z ludźmi, którzy maja szeroką wiedzę o instalacji oraz produkcji oprogramowania, pozwala mu zaspokoić i wykreować potrzeby u najbardziej wymagających klientów. Jak sam przyznaje: „Pomimo olbrzymiej konkurencji moi klienci pozostają ze mną i chcą „więcej””. |
|
Ewa KrupaPrezes Fundacji Orange, jednej z największych fundacji założonych przez firmy w Polsce, działającej na rzecz nowoczesnej edukacji dzieci i młodzieży oraz wyrównywania szans społecznych. Członek Zarządu Forum Darczyńców, zrzeszającego organizacje, które realizują swoją misję na rzecz dobra wspólnego, zgodnie z wysokimi standardami działania.
Od wielu lat zaangażowana w projekty z wykorzystaniem nowych
technologii, by zwiększać kreatywność, popularyzować udział
w kulturze, pobudzać współpracę i rozwój lokalny oraz
wzmacniać kompetencje niezbędne do budowy społeczeństwa XXI
wieku. Aktywnie uczestniczy też Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. |
|
Łucja Kornaszewska-AntoniukMenadżerka programów edukacyjnych i społecznych, psycholog, trenerka. W Fundacji Orange kieruje Działem Programów, skierowanych do szkół i lokalnych społeczności (#Super Koderzy, MegaMisja, Bezpiecznie Tu i Tam, Pracownie Orange). Odpowiada między innymi za współpracę z partnerami merytorycznymi oraz kreowanie i realizację działań kierowanych do środowisk szkolnych, dotyczących rozwoju kompetencji cyfrowych u dzieci. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowego Studium Zarządzania Kompetencjami w Szkole Głównej Handlowej. |
|
Radosław JanickiOd 13 lat związany z oświatą – przez 2 lata pracował jako nauczyciel informatyki, następnie jako trener systemów do zarządzania oświatą, później odpowiadał za wdrażanie systemów informatycznych w jednostkach samorządowych na terenie województw łódzkiego i kujawsko pomorskiego. Od 2012 roku osoba odpowiedzialna za projekty informatyczne w firmie VULCAN od 2015 roku ekspert ds. systemów informatycznych w stowarzyszeniu: „Siła w Innowacji”. Od listopada 2016 roku zajmuje się projektami w zakresie edukacji, medycyny i kultury w firmie Integrated Solutions. |
|
Wojciech JedynakZ wykształcenia informatyk, na co dzień instruktor shogi (szachów japońskich) i nauczyciel języka japońskiego. Propagator wykorzystywania metod szachowych w edukacji wczesnoszkolnej. Entuzjasta tłumaczenia głębokich i ważnych idei za pomocą prostych środków. Aktywny członek Fundacji Przyjaźni Polsko-Japońskiej NAMI. Mistrz Polski w Shogi w roku 2016. |
|
Wojciech Kurpiel
CEO Bluebrain |
|
Przemysław Więcek
Mid-Market Account Manager HP Inc. |
|
Justyna MielnikMenadżer produktu w VIDIS S.A. związany z produktami edukacyjnymi. Uczestniczy w konferencjach dla nauczycieli i dyrektorów placówek, prowadzi warsztaty związane z nowoczesnymi metodami nauczania oraz aktywnie uczestniczy w ich wdrażaniu. Odpowiada za rozwój oferty STEAM w VIDIS S.A. aktywnie poszukując nowych rozwiązań. |
|
Grzegorz TroszyńskiInstruktor warsztatów edukacyjnych wykorzystujących nowoczesne technologie z elementami robotyki i elektroniki. Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Poznańskiej. Inżynier o specjalności automatyka z 30-letnim doświadczeniem zawodowym. Przedstawiciel firmy Trobot – producenta i dystrybutora mechatronicznych zestawów edukacyjnych marki Makeblock. |
|
Daniel WojtowiczPrawnik z wiodącej w dziedzinie technologii oraz danych osobowych kancelarii Maruta Wachta. Ukończył WPiA Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Aplikant radcowski przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Przed dołączeniem do zespołu Maruta Wachta doświadczenie zdobywał jako prawnik wewnętrzny Samsung Electronics Polska, odpowiedzialny za kwestie związane z własnością intelektualną, marketingiem oraz prawem nowych technologii. Kancelaria Maruta Wachta specjalizuje się w prawie nowych technologii i ochronie danych osobowych. W latach 2016-2017 została wybrana przez dziennik „Rzeczpospolita” najlepszą kancelarią Prawa Nowych Technologii oraz Zamówień Publicznych w Polsce. Jako jedna z nielicznych kancelarii w Polsce posiada ogromne doświadczenie w audytach RODO, których celem jest zapewnienie zgodności procesów przetwarzania danych z nowym Rozporządzeniem. Z usług kancelarii w tym zakresie korzystają największe spółki i grupy kapitałowe w Polsce, tak publiczne jak i prywatne. |
|
Marzena Jasińska
Trener z rekomendacją trenerską Polskiego Towarzystwa
Psychologicznego, dyplomowany coach Szkoły Wyższej
Psychologii Społecznej, doradca zawodowy. |
|
Urszula Kornas- Krzyżykowska
Nauczyciel dyplomowany z 30-letnim stażem zawodowym,
matematyk, edukator, tutor I stopnia, egzaminator egzaminu
maturalnego z matematyki, członek Stowarzyszenia Nauczycieli
Matematyki. |
|
Barbara Bandoła
Nauczycielka dyplomowana z 33-letnim stażem pracy
dydaktycznej i 26–letnim stażem w kierowaniu szkołami.
Absolwentka Wydziału Filologicznego (filologia polska),
oligofrenopedagog, moderator Wewnątrzszkolnego Doskonalenia
Nauczycieli. Ekspertka w komisjach do spraw awansu
zawodowego nauczycieli, egzaminatorka OKE w Jaworznie.
Członek OSKKO oraz sekretarz Ogólnopolskiego Stowarzyszenia
„Drogami Tischnera”, współorganizatorka cyklu Ogólnopolskich
Konferencji Filozoficznych dla Nauczycieli i Wychowawców.
Pracuje w samorządzie powiatowym (przewodnicząca Rady
Powiatu Pszczyńskiego od 2014 roku, członek zarządu powiatu
w kadencji 2010-2014), absolwentka Akademii Liderów
Samorządowych. |